Luin tossa äsken meemun blogia ja sisäinen blondini heräsi taas henkiin... Miksei pyykkikoneeseen voi laittaa lämmintä vettä? Jos laittaa kylmää, kone lämmittää sen. Laittamalla suoraan lämmintä vettä sinne pitäisi siis säästää energiaa, koska koneen ei tarvi lämmittää sitä enää. Tokihan jossain on kulunut energiaa sen veden lämmittämiseen mutta silti... Tiedätte miksi en pese itse pyykkejäni. -Siksi etten osaa käyttää sitä konetta ja etenkään annostella pesuainetta.
 
Lämmin vesi on muutenkin mukava asia ja viime viikolla tuli taas -miten niin taas- todistettua, miten sen rajallisuutta ei voi käsittää ennen kun joutuu kylmään suihkuun. Meillä maalla Myrskylässä ei koskaan ennen oo lämmin vesi loppunu. Viime viikolla se loppu. Kaikki muut oli ehtiny käydä suihkussa ja minä onneton olin viimesenä sinne menossa. En edes jaksanu mennä saunaan. Kello oli niin paljo ja väsytti. Ei väsyttäny sen suihkureissun jälkeen. Päinvastoin.
 
Olin tänään töissä Espoon keskuksen S-Marketissa. Takas tullessa junassa oli kolme sellasta tätiä. Joku niistä selitti miten sokerista voi tulla riippuvaiseks ihan niinku alkoholista tai nikotiinista tms. Mä varmasti olen sellanen sokeririippuvainen. Aina tekee mieli jotain hyvää. Ja vaikka on just syöny mahansa täyteen pitää viel avata kaappien ovet ja kattoa oisko jotain hyvää.
 
Voi voi...