Sain tänään tähänastisen elämäni suurimman laskun... Se on niin suuri, että tekee ihan hirvittää. Pilkun edessä on neljä numeroa. Onneksi olin tänään taas töissä. Kun käy töissä saa rahaa. Kohta pitää alkaa laskea, ettei opintotuen rajat mee rikki. Ettei saatuja etuisuuksia tarvi maksaa takas korkoineen. Olen ollu niin ahkera.
 
Latasin tänään uuden version Skypestä. Sillä voi puhua videopuheluita. Nyt täytyy vaan ostaa ne mikkikuulokkeet ja web-kamera. Sitten voi Torontosta käsin irvistellä koti-Suomeen. Kattelin, että Helsingin ja Toronton aikaero on 7 tuntia. Niillä on kello nyt puol kolmen pintaan päivällä. Mun tän päivänen työvuoro olis siis tunnin päästä puolvälissä. Karmaisevaa.
 
Olin tänään Itiksen S-Marketissa töissä. Kyllä taas osaa arvostaa Mäntsälän putiikkia. Isot kassat, näyttöruudut ja paljon tilaa. Muutenkin paljon siistimmät tilat ja kivemmat työkaverit. Huomen meen Espoon keskuksen S-Markettiin töihin. Se voi olla ihan kiva paikka. Ainakin se on uusi, joten kassoilta voi odottaa hyvää. Tosin sielläkin todennäkösesti pitää istua kassalla koko työvuoro mutta... ei edes joka kerta. Ainakaan mun tapauksessa, niinkun Ilona kauniisti ilmaisi :D!
 
 
Perjantaina on kansanjuhla ja minä menen sinne!